2008年2月4日星期一

08年1月15-20日東京都之旅

這是一兔一貓一神豬一哥斯拉遊日本Shopping的故事.

四隻動物下了飛機, 坐Limo巴士, 兩小時車程入到新宿, 也只不過省了150圓! 下次還是乘搭成田Express著數.

晚飯在新宿西口思い出横丁, 驚覺那些很有日本風味的店子賣很日本風味的小食, 至少有兩家店主是用流利的普通話向四隻動物招攬! 令我想起日式RPG的環境: 明明身在別國, 賣的東西跟本國不同, 用日語竟然溝通無礙! 一時鬆懈, 沒有留意餐牌單價...

貴夾唔飽. 之後幾日都被寸: 食咩都好, 唔好似果餐又貴又唔好食"

飯後他們去遊歌舞伎町, 我抓緊時間, 去看空之境界第二部: 殺人考察(前). 本來想連第一部都看的, 但實在因為它播早場, 去不了, 殘念.

第二部很忠實地呈現文戲(反正就沒多少動作部分), 坂本真綾一聲分飾式與織是蠻容易分辨, 值得一讚. 或者是出於對作品的愛, 或者是日本人守禮, 全電影院播放期間聽不到任何噪音, 人聲機器聲都沒有, 比香港的要強得多.

當天晚上我去便利店買了這包飲料, 是黑桐幹也的愛好:


這就是第一天.

2 則留言:

Justin 說...

我都試過同三個完全唔識日文既同學响新宿度食居酒屋,個事頭婆又係識講普通話既,同埋,又係又貴又少又唔好食!!

kenkachemhazard 說...

之後去幾間食肆都有懂普通話既侍應接待四隻動物, 可想而知中國人站起來了! 之後果晚去食關東煮都冇咁激氣
p.s. 我叫左一支清酒, 叫鬼殺し, 飲完再睇個價, 我都鬼殺咁嘈