2010年3月15日星期一

怪論三條

「當然,其實,寫完,都扮唔到咩。事關,而家受歡迎既係文盲。 不過,講到尾,我點都唔會咁得閒,或咁白痴,寫咁多野益人。 ...上面係米好怨婦呢﹖係呀,我特登架,唔想睇就唔好睇喇。呵。」

評:女生傲嬌可愛(雖然都要看臉蛋的),男生傲嬌可憎。

---

『再抬頭望吓那男子,只見佢舉起小型DC仔又影,卻又唔係影佢地夫婦同個女的親子時光,原來只係影啲食物,師傅每上一味菜就影幾張...只道呢啲乜叉都影一餐的行為,只是港女的專利,估唔到連做咗人地老豆嘅大男人都咁柒;可以話,呢位男士已正式transform成「港佬」。...中慘男(或港佬)唔明呢啲嘢,fine,無問題,佢有佢的拍照自由,不過佢可唔可以唔好成鬼日閃,騷擾其他食客?』

評:我都覺得影完先食好無聊,不過DC年代後好多人都係咁,唔限咩收入階層。一部DC千幾兩千元都有,係貴到中產(中鏟)先買得起咩?既然如此普及,呢種無聊舉動又關中產(中鏟)咩事?

---

「千百萬的群眾也像我一樣,不論豐田先生是多麼真心誠意,總是認為他的道歉是公關手法,不會相信他的誠意,特別是由於豐田先生的錯誤而自己受到損失的人,現在是得理不饒人,更加會窮追猛打,追討損失,所以說大人物是永遠不應該為自己做的錯事道歉的。」

評:若他批評毒奶或者政府半句話,我就原封不動給他看看這些文字,叫他閉嘴。

1 則留言:

爆炸頭 說...

我以為淨係糟糕島那類網站先會講傲嬌﹐估唔到連wiki都有講。