2007年6月25日星期一

用RSS reader的缺點

就是減少了寫回應看回應的意欲.

雖然部落格的設計當中, 是wordpress與bo-blog比較容易看到有沒有新的回應, 只是在RSS reader面前是沒太大作用的. 尤其當自己訂閱的數量越來越多, 只顧著不斷看新文, 根本沒好好消化文章, 更何況回應了.

現在的情況有如只吃不拉, 沒有心得沒有回饋, 就算有很好的web 2.0工具也無法達到互動交流的最終目的, 唔.

4 則留言:

Justin 說...

仲有一個問題,就係留左言都唔記得followup睇下人地有咩回應。

同時,好多時有好精彩既野响留言度發生,都會錯過左。

怒火眼睛 說...

只吃不拉...我都係咁好耐, 所以癡肥囉.
有時留左言, 隔好耐先記得follow up, 都過晒氣lu.

馬沙 說...

就是這個問題,我仍堅持不用RSS reader 睇文,因好多時最精彩係大家的留言!

kenkachemhazard 說...

justin: 自己blog的還好, 因為會有email寄給自己, 其他的就慘了.

下下要記得自己貼過d咩文, 期待更新, 有時候會發覺, blog主可能根本都咩意欲回應, 咁咪死...

怒火媽: 好似呢幾日咁, 我都好有體會, 少左更新, 回應都遲埋.

越來越覺得, 看blog真的貴精不貴多, 但又沒甚麼好方法, 有板主可以代為挑起好文, 做到forum的效果.

馬沙兄: 代價就是load得耐, 書簽檔好大, 同埋去到大陸睇唔到! 呢排唔知做咩鬼, 去到大陸, blogspot的奉旨開不了.