Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

2007年5月29日星期二

我係老餅電視迷

你是電視廣告迷﹗
你有94分,你對七、八、九十年代的廣告瞭如指掌!

能得到這樣的分數,你簡直是一個標準的電視廣告迷!你對七、八、九十年代之間所播放的廣告都十分留心。嚴重一點說,每當電視開啟了以後,你可能每一分一秒都是目不轉睛地看著,就算連電視廣告也不放過。在年幼時,你說不定暗地裡曾經和朋友重演過某些廣告的情節吧?

老餅廣告測試



但我現在連溏心風暴講咩都冇興趣, 唉...老喇...

5 則留言:

匿名 說...

勁喎!拜服Orz

思考 說...

wa....
我得 44 分 ja....
細個時阿爸阿媽唔係成日俾睇電視的
(不過頭條新聞就集集追 ccc)

kenkachemhazard 說...

係錯左一題但唔記得係邊一條喇...但其他電視節目不知為何係唔太記得講過d咩野只得廣告記得實一實

黃世澤 Martin Oei 說...

我都88分,所以我一向自認係電視兒童。

不過,我依家真係唔想睇電視。

kenkachemhazard 說...

女朋友愛看電視, 所以搬出來住以後要惡補了...