2007年2月28日星期三

我的初吻

渣老闆吹雞, 我想回應, 但用力回想, 居然還想不起來當中的細節! 慘了...

時間, 在五年前左右;
地點, 死了, 連呢個都唔記得, 枉論情景;
人物, 也就是我到現在還拖著的女朋友, 那時他才大學一年級, 而我是剛出來社會做事的死小孩. 雖然他沒有穿白襪仔(已經大學生了), 但大家還是頭一趟接吻.

最記得的, 是我引述了軟硬天師的廣播道fans殺人事件的一句: 強行索吻都幾好架, 來做引子, 先同佢接吻. 當然那種感觸, 今天回味依然無窮, 不過我就沒有其他人那麼好文筆, 寫得過程旖旎浪漫激情兼而有之.

同樣是記不起細節, 但不像馬沙兄一般少年輕狂過(直頭係冇), 簡直不可饒恕. 跟其他人比較起來, 我真的有夠不浪漫. 直到今天, 女朋友還投訴我不浪漫.

自評: 那句軟硬天師歌詞直頭殺風景到極, 今日又老柏(柏金遜)記唔起, 只能感謝他還對我不離不棄......當年的我是一大塊硬膠, 到現在大抵還是, 在此必須要感謝他那麼容忍我.

我的初吻聯播:
空姐的行李篋: 我的初吻
喵妃的貓窩: 我的初吻
小馬哥的公日記: 初吻
思籌之路: 我的初吻
老sell日記: 我的初吻
~隨時~隨地~隨想~: 我的初吻
工程師的大鐵鎚: 我的初吻

6 則留言:

Marshmallow 說...

不過話時話, 小女子的初吻, 小女子也沒有大印象. 隠約記得好像是酒精作怪..!

Gideon 說...

好多謝你又同我地癲。
哈哈,一日之內出咁多個我的初吻既字,
都算係博界既奇聞﹗

渣估 說...

初吻細節唔太記得都唔緊要! 千祈唔好記錯對手...

kenkachemhazard 說...

綿花糖: 酒精會令人釋放自己, 慎之慎之! 不過還記得就好, 好過忘得八八九九

大鐵鎚: 話時話, 香港blogsphere有幾多個會像現在一樣?

渣老闆: 我好驚女朋友知道我唔記得, 因為佢都係女仔, 會認為我冇心肝架

馬沙 說...

唉....今天下午再細想了半天,「人」應該冇記錯....但時間〔十幾廿年前〕...地點...想極都想不到.....更不幸的是.....連同夫人的初吻都忘記了....唉...不竟已9年前了....

若缺齋老人 說...

"不像馬沙兄一般少年輕狂過"

佢做過咩好事?