Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

2007年12月15日星期六

陪伴我十年的腰帶斷了

除了對它說聲謝謝以外, 還想到一件恐怖的事: 我的腰圍粗了...

唉...三十三吋腰真的很粗嗎? 明明我的牛仔褲已經多年都是三十一不覺得緊...

2 則留言:

北夫人 說...

嘩,你的腰圍勁過我的胸圍啦,哈哈

男人33寸腰唔算粗吖,好正常

北北的標準身型都有34啦

感覺好了點沒有?嘻嘻

不過,keep fit真是我們的終身事業,不論男女!

kenkachemhazard 說...

喵喵...我雖然keep住有做gym, 一星期去兩次, 同中環薯條一樣去c club, 但都係瘦唔到, 次次去到都十一點, 做唔到幾耐...

你就好, 唔使怕肥...

我知道大把男人三十五六, 三十八都有, 但始終代表的是, 我的青春小鳥一去不回來~~~