2008年12月13日星期六

畢業照抱公仔合照心態



上圖是我,上星期日捐款給校方五百元,可以借袍影張畢業照。

當時工作人員把一卷空紙筒與公仔塞給我,我都優而為之。

小克說,這象徵你晒左幾年學費張翠容說,這是小兒化的表徵

不過這次請放過我吧。我八年前影畢業照,其實心情還滿憂鬱,面上的笑容並不寬容。事過景遷,經過這一照,心中有充實的感覺,補完了當年的遺憾,就此放過我吧?

3 則留言:

死仔 說...

影張相唔使理咁多野啦...
又小兒化又乜又七懶有理論咁把鬼咩...

若缺齋老人 說...

一定要木口木面先叫「成熟」?

註:我到而家仲追蠟筆小新!

kenkachemhazard 說...

死仔, 人地懶有理論都不過係借題發揮, 想講自己既野. 不過邊個講得對講得準係另一個問題了.

齋主, 現在追小新係好老餅, 潮流興Gundam 00了(雖則我一集都未睇過)