2008年12月13日星期六

咁就益下我先

另,如果冇人反對,我會洗q左衣篇野。

大佬,做咩要寫黎益人﹖


又係從RSS撈到既野,原文如纏腳布,我編輯一下貼到呢度,因為真係已經洗左,屬於孤兒作品,我咁做實屬合情合理合法之舉。

都想問:既然識得問做咩要寫黎益人,不如省d時間打機吹水咪算囉?打咁多為咩?姣婆守唔到寡好醜樣姐。

===
交代下先。

睇下面篇文前,應該要睇衣個﹕http://www.civicparty.hk/cp/pages/posts/E7B6A0E889B2E696B0E694BF-E68CAFE88888E7B693E6BF9F2374.php

**************
公民袋早兩日提左衣樣野。原本,我唔想講。事關,雖則覺得佢地無聊。但係,入面關於碳排放個部份,我早排睇過下時,睇完唔明+唔記得。所以,都係唔想講。

之但係,報紙有人講開,我又唔守寡,講兩句。

******************

關於碳交易,其實好多野可以講。不過,當中,大部份我都唔知係乜春。所以,講兩句算。

(well,講得衣句,即係,下面既野,我可能記錯架下。不過,知我重點講咩就得喇)

******************
根據衣個東京議定書(kyoto protocol)之下既清潔發展機制,每個國家都有個唔同既碳排放額度。用淨排放額度既,可以將個排放額賣比人;唔夠用既,可以去買。

(well,其實米即係某名blogger既例子﹕理論上,我可以比錢買你食煙既權利。「拿拿拿,比三舊水你,唔該唔好係我面前食煙」,咁囉)

咁不過,關於炭排放交易,其實就有好多類型。有種就係芝加哥氣候交易所買賣既期貨。另一方面,都可以現貨交易。詳細既,自己上網搵。

不過,係衣個炭交易入面,各個國家既環保局就有好重要既角色﹕環保局要負責監察、確認排放量、買賣量等。

而係香港,環保署就靜靜雞係6月發左個聲明,落實衣個「清潔發展機制」

(冇記錯既話,政府果日出左份新聞稿就算)

*********************
well,上面個段其實係廢話。應該要知既反而係,公民袋究竟講既係咩交易﹖

根據東京議定書,香港係under大陸配額。理論上,香港要做交易,係需要國家環保總局一齊攪。事實上,而家大陸都開始攪緊衣家野

又之但係,要攪清楚樣野﹕我係外國要買炭,直接返大陸就得喇。可能公民袋唔知。不過,而家好多外商直接去大陸買碳。你要係香港攪現貨交易,或者攪期貨,其實要攪好相關環保部門等法規。如果就咁寫幾隻字,就不如,丫,思匯早排攪左個workshop講衣家野,唔知攪成點。

**********************

沒有留言: