2009年11月10日星期二

回應"好命"

CK: 好命

世界本是唔公平呢一個事實,我一直都認同。只不過,認同呢個事實唔代表要日日企響度嗌慘,唔代表要仇視果d條命生得比你正既人,因為當你不停做呢d野,以咁既態度做人,唔會令你既人生變得更公平,唔會令你生活得更快樂。

我係一個銅臭到極既生意佬,思維永遠都係要以實際為主。人生公唔公平呢d咁abstract既範疇,對我黎講冇意義既。天天同人比較亦都唔見得對自己有乜實際意義,反而諗下,點樣可以讓自己活得比昨日開心愉快,可能黎得實際一d。

可簡為八字: 看破紅塵, 接受現實. 人很能適應惡劣環境的, 不論是東德人, 沙俄時代工人, 或者歷代中國農民.

應曰: 紅花會幫主﹕回顧柏林圍牆倒下20周年

「共產國家的思想改造工程,如何讓每一人都找到自己的理由在專制政權下活著,有意識地尋求固定自己在這個熟識的制度中的角色。不管是共產黨領導還是異見分子,都一同墮入了一個『別無選擇』的意境當中,結果變得愈來愈著緊要維持在共產秩序下某種對立但熟識的關係,繼而自作聰明地認定了一些事情必然是不可為、不可想像的,甚至不應提出來的。」

對的, who stole my cheese? 我們可以去找下一塊新的芝士, 也可以去搶其他人擁有的芝士, 不過更難的是搶貴族的芝士.

沒有留言: