2008年11月28日星期五

檢討網路生活

兩個月後,RSS的頁面依舊,人臉全非。有些網友的RSS還能看到新文章,但想回個留言,已經說我沒權限看,代表了這兩個月內他把自己的部落格給隱形,只給他認可的朋友留言。

有些文章的留言是說:收電郵吧。看來有些網友已經有更深入的交往。甚至有幾個是部落格圈的小聚會,回來了就把感想貼出來,讓讀者感到那觥酬交錯的氣氛。

可是我還是跨不出交換電郵,MSN的一步。總覺得電郵與MSN是蠻私人的東西,一旦交換是代表網友的關係開始落實到三次元世界,也就是見面吹水之類,是有點不自在的。

另外兩個月沒看,才發覺往日一見新文就追,其實是中毒的表現。看了新文章,又沒有太多消化感想的時間,往往沒留言就趕著看第二篇新文,變成浪費時間,唉。

2 則留言:

C.M. 說...

小弟都曾經認真諗過呢個情況。最後既結論,大概係同自己睇報紙個習慣比較:少睇一日個心情係點?睇既時候,又有咩反應?想搵到咩?

嗯,大抵係將呢個(似乎)中毒現象合理化。

kenkachemhazard 說...

的確以前也天天看報紙, 但現在卻覺得少看一天報紙也沒甚麼損失. 現在也只是往往看標題就決定不看下去.

的確, 想搵到咩, 即係目的, 係最好先定, 之後讀至會用心, 有回饋, 不浪費時間.

我都有一段時間經常睇新聞台, 睇個半鐘開始頂唔順, 然後到今日都覺得一日睇一次新聞就夠晒. 股市都係, 唔係炒輪或者即日鮮的話, 根本不需要常常上aastocks.

只是只讓腦袋塞滿資訊果種呆呆的幸福感, 類似追電視劇, 係合理化的好理由來的.