Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

2008年4月12日星期六

網路上要慎言

RSS Reader的特點, 既係好處亦係壞處: 你貼過出街既野好快就存好檔, 正所謂覆水難收是也.

你以為星期六日會冇人睇到你篇文, 揚揚得意, 貼一下就話好快就鏟走"呢篇咁精彩既POST". 抵你死既係, 你應該唔知道有我呢一號用RSS訂閱既讀者, 更唔知道我捕捉了"呢篇咁精彩既POST"

罵公文袋收皮再收皮既文章我呢度有存底, 雖則於我而言公文袋變成點我冇興趣, 你點鬧公文袋我都冇心機睇亦冇興趣駁斥, 但你唔好對網路世界咁無知先得架......

網路要翻舊帳, 真係比以前易得多, 所以係要小心d講野, 一陣畀d好似我咁既好事之徒, 不過十分鐘就可以提出證據要人找J數就唔好啦.

題外話, 我唔係高登人, 但都知道全職賭撚二世呢一號人物, 找J數呢個詞亦係因呢個人而起.

我個RSS reader仲搵得番呢篇, 雖然原文已刪: 

公告﹕個市唔上返2萬8本人就唔出post﹗




沒有留言: