2010年6月22日星期二

對空氣,先講d基本野

我唔會,亦無謂同睇緊呢篇文d人講「仆街喇你,過主喇,呢度唔歡迎你!」,因為我都已經赤裸裸給你睇晒我寫乜,都冇法阻止你繼續睇落去,情況同龜苓膏廣告果個女子講「你唔好行埋黎呀」一樣搞笑,我一定淫笑住答你「睇你走得去邊」。

---

再講一次,我比較中意有碗話碗,用字精準d好,你係智障的話,我就話你係智障,你係SB,我就話你SB。罵人本來有害身心,轉彎抹角更甚。

是以,中國諫官d身子都幾差下。

---

係既,我理得你署名普通人,everybody,空氣,好靚既靚仔,仆街,智障,咩都好,想法唔對我就批評,鬼得閒理個屁係邊個放,我都話個屁好臭。

btw,只有傻仔先會執著,問點解要批評「我的」屁臭。講得出「我的」,就知道改咩名都好,呢個人都未通達到何謂無我。無我唔係改個名就做到架。咁容易做到就唔使修行咁耐先成到佛啦。

---

縱使滿腹經綸,思考天馬行空,辭風如何敏銳,民主應該點樣胸有成竹,做左以上我講既白癡野,都係乞人憎。人,唔係咁樣做個囉我覺得。

---

寫住咁多先。本來仲有d野講,不過唔講住。

沒有留言: